helgen med stort h som i hets och hest

Kom ju som sagt hem i Fredags.
Efter att ha gjort INGENTING (vilket bidragit till förminskad effektivitet i hjärnan) och sovit i snitt 10 h/natt i en vecka så ä man lite smått sådär över-vilad.

Det resulterade i:
- kl 03.00 ger jag upp försöket att kunna sova och intar soffan.
30 min senare lyckas jag somna tills jag vaknar 05.38 pigg och glad. 
Eller nä, bara pigg.

Lika bra att kliva upp nu, då det ändå skulle börjas jobba på dressyrtävling kl 08.00, tyckte nån.
Vet inte, kan ha varit jag själv.

Efter en heldag på KDRF blev det snabbt hem och laga mat innan jag gnäggade vidare till Fäll för att rida G. Var hemma kl 21.00 och dog i soffan. Dock i vaket tillstånd.
KL 00.00 ca ringde gamlern och skulle ha skjuts hem.
Starta bilen. hemma igen kl 01.00

God natt och sen god morgon 06.00.
Iväg och rida G, börja jobba på tävling 08.30.
Hemma 15.30, laga mat.
Iväg 17, promenad med G.
KDRF 19, ridlektion.

Nu sitter jag här och vet inte vad jag heter.
AJ så trött jag är.
- men OJ så bra jag mår :)


En dusch skulle inte sitta fel nu.
Dock är det är 5 meter till toan och duschen kräver stående ställning för bästa effekt. Kändes lite drygt.
God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0