M som i Måndag och Mallorca

Mallorca:

- Pensionärer finns i två modeller: Goda och Onda. De onda måste besegras och: yes, 1-0 till ungdomen. HA!

- Vi (iaf jag) började älska kineser.

- Vi (och nu vet jag att jag pratar för oss alla) började...sluta älska... kineser.

- Ett X antal konstiga miner då vi tackade nej till gratis alkohol.

- Kunde inte hålla mig, två träningspass på stranden blev det :)

- Emelie L säger till mig efter säkerhetskontrollen: "du och dina piller" (hon menade ringar och armband, men dt kunde misstolkas;P)

- Första dagarna var det inte solen som värmde, det var volleyboll-spelarna som stodför det heta i den svala blåsten ;)

- Diverse galna spanjorer.

- "Hem och jobba, jobba, jobba, jävla fan"

- Alla brände sig A-LOT utom "fröken-30-solskydd-Therese" :P

ja, tiden går. måste sova sova.
mer bilder osv kommer då jag har tid. hmm tid.. jaasi det lär nog dröja med andra ord.
meeen den som väntarpå ngt gott.

hejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0