ny vecka, nya utmaningar

Kan börja med att säga att jag klarade fredagen alldeles GALANT.
High heel - no big deal.
Börjar ju rent känna mig riktigt rutinerad. Duktig.  typ proffs.

kan ju oxå tillägga att det finns olika typer av hägklackat:

1 : high heels
2 : really high heels
3 : way to high heels

Jag nöjer mig med ettan :)


Dagens konstaterande: "men gasar man lite mer så går det fortare"
jag menade att om man gasar mer så man får upp varven lite så blir bilen lite piggare men ja, det blev som det blev.

Dagens missförstånd:
En kund ska hämta sin bil och klagar över ett gnekande ljud när han trycker ner kopplingen (volvo, - så ingen kan skriva ngn dum kommetar)
Det var snabbt fixat och när kunden är påväg ut säger han att det var ju inte världens största problem men att det var irriterande och jag svarar:
"ja men det är ju skönt att bli av med de"
- och kunden vänder sig om och frågar:
"blir det skönt att bli av med mig?!"
hahaha. ljudet. jag menade ljudet!


Sen har en dag alltid en kväll.
Denna kväll har spenderats i en mörk skog och på en jävla cykel.

Gick en promenad med hästen i skogen och fick se att det blir mörkt fruuktansvärt fort såhär års - tydligen!
Bortåt var det skymning. Hemåt var det SVART.
Tur jag hade vita skor så jag såg mina egna fötter iaf! synd jag hade vita skor då det halva vägen var väldigt svårt att urskilja väldigt geggig väg eller lite mindre geggig väg!
En gång med vardera fötterna ner i gegghål. mysigt :)

Sen har jag och Carro varit och spinnat.
JAG HATAR SPINNING!
..och det är alltid tungt att börja om efter en längre vila. dags att vakna nu kroppen!


i övrigt redo för vinter. ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0