Tycker inte om...

... människor som är bittra men gömmer detta bakom ett fejkat leende och säger dryga saker med en ton som ändå får dem att låta trevliga!

ja, jag stötte på en sån idag.

... människor som inte ser skillnad på mitt och ditt!

Igår körde jag iväg för att tanka en bil.
När jag tankat klart ser jag att all bensin rinner ut på marken. Kikar under bilen och ser att det är två hål i tanken.
Någon har alltså gjort sig besväret att borra hål i tanken för att komma åt bensinen i en av begbilarna! Då börjar man tänka: "smarta människor/människa?? hur mycket bensin tror folk vi har i våra bilar?? de står ute dygnet runt och vi vet att det finns snåla jävlar som slangar vid behov och dessutom ska bilarna säljas och det görs dom inte med full tank direkt..." 
Värt?!

Även vindrutetorkaren var borta.
Hur fattig ska man inte vara innan man inte ens har råd att köpa en vindrutetorkare?!

När jag förresten stod på bensinstationen ringde jag håkan och frågade vad jag skulle göra, om jag skulle kunna köra tillbaka utan att bilen skulle ta sakda på ngt sätt.

"jo men köra tillbaka" säger han och fortsätter:
"...men om det börjar ryka så måste du ut ur bilen"

spänning i vardagen.


Kommentarer
Postat av: flippan

nä men fyåfan vad jag kände att jag blev upprörd av detta inlägg !!

2010-10-07 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0