Anna Esther Linnea

Idag har det varit dop för min minsta lilla kusin - Esther.
Lena, mormor (esthers farmor) och lenas mamma (esthers mormor) läste några rader/böner, Wilfred (Esthers äldsta storebror) läste en dikt, Fridolf (hennes andra storebror) spelade piano och jag sjöng.
När Wilfred läste dikten tårades det rejält i mångas ögon, bl a mina! - jättefint!!

Har video på mitt och Fridolfs framträdande men jag vet inte om jag ska dela med mig av det... har inte bestämt mig ännu ;P

Jag är bara nöjd över att jag inte alls var lika nervös som jag trodde jag skulle vara, att jag överhuvudtaget VÅGADE och att jag inte dog :)
Sen tycker jag det är starkt oxå av Fridolf, vad är han - 11 år? att spela inför rätt mycket folk sådär!

Lite bilder kan jag däremot dela med mig av :)


Pappa, Mamma och Dotter


Hela familjen:) Lena, Wilfred, Chrille, Fridolf & Esther


Jag, Tobbe och Sussi


Moster, Kusin Markus och kusin Jonathan


Mor och far min, se så glada :)



Kusin Alicia :)


Kusin Thilda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0