fredag fredag

Jag står med handduken runt mig på gymmet och har klätt av mig i princip allt då Carro frågar:
"Ska du duscha här?"

eehm.. näe varför skulle jag?

haha!

Jobb på KDRF hela helgen igen.
Förra helgen utplånades 90 % av alla mina hjärnceller - nu ska resterande plågas, inte så dom stänger ner verksamheten kanske utan ... ja iaf inte förän på söndagkväll!

Förövrigt varit på topp idag!
sålt 2 bilar, är allmänt glad och har dödskoll på morgondagens tävlingar!
 - än så länge iaf, hoppas det ser likadant ut imorn ;)


heeej

Kommentarer
Postat av: carro

men ursäkta mig då... ditt fel. det var du som kört ihjäl mig innan med den där förbannade rodden, jag var int i mitt sinnes fulla buk(?!) eller hur man nu säger:P

2010-09-25 @ 12:50:00
URL: http://twitter.com/carrisu88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0