lördagmorgon då


god morgon världen
- va fasen ska jag vakna klockan 7 en lördagsmorgon för??!!

De enda som är vakna nu är Matte och Joel. (07.40 iaf)
Matte för att han har ett gulle-barn som vaknar tidigt och Joel för att han just kom hem från krogen :P
haha!

*

Igår såg jag, och ja det är sant, Twilight för FÖRSTA gången!
Alltså jag förstår inte riktigt hysterin, men det kan bero på att jag går in med inställningen att film-kärlek alltid är så jääävulskt överdriven.
Jag och Carro kommenterade det - OFTA det skulle vara likadant i verkligheten! t ex när dom pratar med varandra med väärldens inlevelse:
"Jag kommer aldrig att lämna dig, du är det bästa som har hänt mig!"
eller när dom ligger i gräset och bara tittar varanda djuupt in i ögonen, i tystnad, så in love.

Ta bort musiken och specialeffekterna och välkommen till verkligheten.
Haha, man skulle förmodligen dö av skratt.

MEN det är just det här som gör filmvärlden vad den är.
En drömvärld så vi ska slippa verkligheten ibland och bara må bra inombords:)

fast iofs... hur bra börjar man må sen då, när man inser att det aldrig kommer hända ngt liknande in real life och att man aldrig kommer få sin egen Edward - eftersom han helt enkelt inte finns.

NÄ. Själv har man varit kär i många olika kändisar under sin uppväxt, och hur jobbigt ÄR det inte så säg?! :P

Fast tillbaka till filmen. Den var ju faktiskt riktigt bra, annat kan man inte säga.
HAr sett bättre, men man kunde inte slita sig från den. Man hade det där lilla pirret i magen mest hela tiden :)
- och självklart drömde jag att jag var vampyr inatt!
Inte att jag dödade, men att jag hade massa superkrafter och bekämpade de onda ;P

Det får mig att packa min väska och dra vidare på 1 timmas PUMP.
Stark, stark - ja tack :)

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0