så blev det onsdag även denna vecka

när man är ledig borde man vila upp sig.
ofta?!

visst gled jag hela dan igår, kan jag itne säga annat om, men hade ändå FULLT UPP vilket gjorde att jag helt enkelt däckade på 2 röda direkt jag la mig i sängen.
- men från sekund 1 till det att jag blundade för natten STORtrivdes jag.
vilken dag!
pricken över i:et var IDOL-kvällen med Flippan, Sanna, Camilla och Stina. Var länge sen man hade tid för ngt socialt känner jag! ngt socialt utanför gymmet vill säga :P


idag blev det 2 timmar på Friskvårds.
Skulle eg ha tränat kondition ute ett av passen MEN då regnade det (regnar fortfarande) som tusan ute så NEJ, inte nåt sånt!

på tal om idag fick jag en härlig kommentar då jag svarade i telefon på jobbet:
"jaha, är det en bukett rosor som svarar?"

- visst förstår man att man undrar om man hade hört fel?! :P

Det var förresten samma kund som i måndags hade glömt sin plånbok i bilen och jag gick och hämtade den till honom. då jag kommer tillbaka säger han:
"nu kommer min käresta!"
och jag kunde inte hålla mig utan sa:
"visst mena du mig nu?:)"

hähä :)


AJAA; NU TAGGAS DET VIDARE MOT TORSDAG 16:E SEPTEMBER SOM INTE BETYDER NÅT ANNAT ÄN SERIEPREMIÄR OCH - HEJ SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA HÄR KOMMER VI OCH VILL HA 3 POÄNG MED OSS HEM TACK JO TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0