Dressyrmusik?

Idag fick jag en trevlig kommentar:

"Hm kan köpet gå tillbaka, det blev nog för billigt"

Det var Ywonne som skrev, Geminas förra ägare.
Till dig Ywonne kan jag säga:

- Om Geminas son är till hälften lika klok som sin mor så vill jag ha första tjing på honom om han inte passar på travet;)



För övrigt sitter jag och funderar ut vilka låtar jag ska rida till på våran hemmatävling.
Har bestämt den ena men det finns så många att välja på till den andra klassen...
Den jag redan valt ska jag inte avslöja, men innan jag valt den andra kan jag faktiskt avslöja vilka det står mellan:

Toto - Africa
Enya - Only time
Enya - My! My! Time flies!
Alexandra Burke - Hallelujah
Dolly Parton - The house of the rising sun
Queen - The show must go on


Ja, man har lite att göra när man är sjuk, men denna eftermiddag blev rätt trevlig ändå. Suttit och letat och lyssnat på musik ett antal timmar:)
Nu längtar man bara så mycket efter att få tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0