hej och hå

Okej jag är sämst på att komma ihåg att uppdatera..

Iaf , det som gäller nu är att:

- jag avanmälde mig till Vännäs eftersom jag vill nöta mer på dressyr och markarbete så vi känner att vi är helt redo innan vi åker så långt för att tävla.

- ist åker vi till Lycksele på dressyrtävling nu på Söndag :P Vi kommer att vara med i LC:2 an UTOM TÄVLAN bara för att få åka iväg på tävlingsplats och träna lite utan att känna någon press:)
Dessutom kommer vi inte galoppera så vi hade ju ändå kommit sist om vi hade varit med och tävlat så då är det lika bra att inte va me ;)


För övrigt har utvecklingen gått rakt uppåt denna sommar! Galoppen börjar t om fastna riktigt bra!! HUR jäkla kul som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0