Nystart

Nu när man varit hemma och inte haft ngt att göra några dagar har man hunnit med att kika genom en massa blogg-inlägg från förr. O vilka minnen som kommer tillbaka!!
Ska försöka återuppta det flitiga bloggandet igen, för att förvara kommande minnen någonstans.

Det kommer alltså i framtiden inte enbart handla om hästen, som det hittills gjort.
Kommer förmodligen mest bli: Hästen, Träning och dumma kommentarer och ideér ;)

...och nja, flitig kommer jag kanske inte vara, men försöka hålla det någorlunda uppdaterat iaf:)

Hästen:

Fd travare som nu efter 1½ år gått och debuterat sina första dressyrtvlingar. Ev blir det en hopp-debut nästa helg om träningen går bra.
Hon är så pass klok som en häst kan bli, dvs inte så mycket men man kan inte kräva så mycket av någon som har en hjärna stor som en valnöt... :)
Bara så ni vet - vi kommer gå långt!;)

Träningen:

Då mitt fd brutna ben inte varit min vän i sommar blev det slut på fotbollen rätt tidigt på säsongen. Sommaren har alltså präglats mest av egen träning - men det är ju inte fy skam det, så länge man åtminstone kan träna:)
Planen nu är dock att hinna träna en del fotboll under hösten och spela någon fler match, skam den som ger sig!
Konditionsmässigt varvas det backträning, intervallträning och löpning på elljusspåret.
Styrkemässigt håller jag i ett pass Söndagar på ridhuset, samt ett pass varannan Torsdag med AIKs pojkar -99. Finns även en plan att träna på ridhuset även onsdagar, om tiden räcker till. I övrigt blir det hemma på vardagsrumsgolvet ca 2 ggr/veckan. 


Så nu vet vi hur läget ser ut - bara lägga sig i soffan då och invänta framtiden och hoppas att slemmet i mina bihålor inser att dom inte hör hemma i framtiden.

over and out / TG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0