näää

...så orättvis jag är!
har inte skrivit på flera dagar och berättat hur underbar häst vi har!!;)

haha tänk att man kan ha...nä, ogilla henne så mycket en dag och sen älska henne så mkt nästa:)

Varit hur fin som helst sista dagarna.
var in till ridhuset i....måndags och hoppade lite igen.

 studs och kombination räcke - räcke 1 galoppsprång.
När hon gick bra på det flyttade vi ett av räckena så det blev två enkelhinder och hoppade lite "bana"
KANON att blanda in en studs mitt-i-allt-ihop så hon fick tänka lite:)

sa sen åt mamma att höja ena räcket medan jag höjde det andra.
när jag kikade låg "hennes" hinder på 1.05. (aldrig hoppat det med denna häst)

tänkte sänka, men va fasen ska man mesa för?! första anridningen blev kanske 90 %ig och hon tog med sig övrebommen med bakbenen. Andra gången hade vi bra galopp och allt klaffade till 100% - och vilket språng!!!

WOW, det var magiskt:) Synd vi inte hade kameran med bara...

men söndag blir det hopp-hopp igen och då ska kameran med!

Imorgon blir det att jobba styrketräning - backe och öppna/sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0