träningsvärk kan vara bland det trevligaste som finns, samt bland det värsta.

Ojsan,träningsvärken senaste dagarna har fått mig att inse att jag VISST kan få träningsvärk fortfarande!
Nog för att man BÖR få det då man vilat några veckor, annars är nåt fel..!

I lördags blev det ett styrkepass armar/axlar samt backträning på snötippen med lite inslag av ben då vi hittade en finfin bänk att köra lite step-up och upphopp på. Känns i baksida lår idag vill jag lova...
Däremot är halsen INTE med så blir till att ringa vårdcentralen imorgon för att definitivt utesluta möjligheten att det kan vara Twaret som smugit sig tillbaka. Det orkar vi inte med!
(vi hittade en frän grej där på snötippen oxå, bild kommer då jag ids ladda upp;) )

Idag ett mage/rygg-pass och en kort löptur. Skönt få röra på sig lite och göra av med lite träningsvärk:)


Igår släppte vi förresten ihop undarna för första gången.
Det gick super första 10 min, men Prisma är lite dålig på visa signaler så det blev tvunget till en liten fight efter en stund. Coco visade att hon är större och starkare o prisma fick ge med sig.

Idag fick dom träffas en stund hemma på gården i Kåge. Inget bråk. De ska nog bli vänner de där:)

haha just nu ligger coco oc sover här bredvid sängen och sparkar och gnäller för fullt. spännande dröm det där. tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0