bara om hunden idag

Idag fick Coco följa med in på jobbet en stund då gam-schäfern hellre ville sitta i bilen på fm.
Gick upp med henne på "övervåningen" där hon har utsikt över tvätthallen och entrén. De två första kunderna som kom in fick sig en liiiten utskällning i form av ett skall vardera, men när jag sa att kunder är bra och att vi VILL att dom ska komma in så hördes inte ett ljud till.

Då jag försvann ur sikte bullrade dock en hund ner för trappen men jag hann inte mer än kläcka ur mig "men hallå där..." så var hon på väg upp igen.
Sen låg hon och kikade ut över bilhallen snällt och tyst resterande tiden.

Blev inte så mycket kul i övrigt idag, bara en trist promenad i kvällsregnet. Men lite träning hinner man såklart alltid med:) Liten film kommer imorgon.

God natt. / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0