dagen före den dagen som är just innan veckans bästa dag

Det finns inget jag vill ha så mycket i denna värld som en ridbana.
Okej, ett ridhus hade varit guld, men jag skulle nöja mig med en ridbana.

Sen såg jag världens coolaste stall i en tidning ikväll, men stängde tidningen snabbt och låtsas som att jag inte sett ngt så slipper man må dåligt. Sen tar jag fram tidningen den dagen jag ska bygga eget stall!


Idag kom det två norrmän på jobbet.
Efter ett tag började dom prata med mig och då jag sagt "va?" för andra gången och karln säger samma sak igen, står jag kvar och ler och tänker "tänk tänk tänk VAD fasen kan han ha sagt där? säg inte "va" en gång till då verkar du dum TÄNK nu för fasen!"
Tydligen stod jag och tänkte lite väl länge med mitt fåniga leende för gubben tittar på mig och börjar skratta: "Du förstår inte alls vad jag säger va??!"
Jag tittar på honom och svarar: "haha nej jag har faktiskt ingen aning, ska jag vara ärlig fattar jag INGENTING ni norrmän säger, antingen säger jag "va" hela tiden eller så gissar jag och låtsas fatta"

Vi skrattade alla gott en stund:)

Hunden jagade en fluga hela natten inatt.
Jag hoppas för Gus skull, men framförallt för min egen skull, att den flugan inte finns kvar i lägenheten inatt...
I övrigt fick hon en stöt av tråden på hagen igår. hunden alltså, inte flugan.
Jag sa åt henne att inte gå dit men ändå kunde hon inte låta bli - sen fick hon eld i baken vill jag lova! Sprang fort som tusan till huset och satte sig där och vägrade komma tillbaka. söt:)
idag ville hon helst sitta i bilen... :P

Kommentarer
Postat av: Helene

Då har hon lärt sig nu iaf gissar jag haha. Så går det ibland när man är envis som den donnan är. :) hoppas flugan är död så du får sova nått inatt. :)

2011-09-22 @ 19:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0