ingen tävling till helgen...

Hästen får skav av sadeln....
...den NYA sadeln..!!!! kul....

Bestämde idag att stryka mig från LB:n på lördag eftersom det är för mkt galopp i programmet, men nu ikväll tog jag beslutet att även stryka mig från LC:n....
Hästen är inte fräsch... ngt är fel och det går inte riktigt säga vad. men hon är väldigt stel i vänster sida, mer än vanligt, och så är hon vinglig och verkar störd över ngt...
Är det sadeln? kanske. måste kollas upp.


Just nu ligger en väldigt trött hund och slickar mig på sockarna...:P
Har en hel del att smälta tror jag. Hon har fått vara med om ngt mkt spännande ikväll, nämligen varit ute och motionerat med hästen:) Alltså jag red och hunden sprang bredvid.
Jag fick vara rätt hård till en början och sätta upp tydliga regler att man går FRAMFÖR hästen och man tar det lugnt i närheten av hästen. Efter 15min var det lugnt och jag kunde börja fokusera även på hästen.

Tur vi har världens snällaste häst:) tack vare det + en väldigt klok hund så gick det som en dans!



Blev rätt mörkt där i slutet, så man ser inte så mkt men. DUKTIGA DJUR:)
Peerfekt att kunna fara ut tillsammans!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0