man slipper vara nervös att man ska dö

Great, då är vi anmälda till dressyrtävling nästa helg.
Hade anmält hoppning på Skellefteå Ridklubb, men eftersom vi tränat så pass lite och denna vcka gick åt till att ligga i soffan och snora avanmälde jag oss där, ringde till Södra Umeå istället och eftersom jag rider utom tävlan fortfarande så fick jag plats! (det är sämst när det finns klasser med max antal startande..)

Kostar mig dock 200 kr att avanmäla SRK och 100 kr extra i efteranmälning till umeå + ett x antal mil extra att köra men så är det - RIDSPORTEN HAR ALDRIG VARIT BILLIG ÄNDÅ SÅ - OCH KOMMER ALDRIG BLI DET...




jadu hesten, det blir nog dressyrtöntar av oss ändå ska du se, jag har insett att det är lugnare så.
- man slipper vara nervös att man ska dö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0