Äntligen på fötter igen

Det är inte lätt att vara och handla när man är i sin egen värld.
- i min värld  finns saker och ting nämligen inte där dom finns i vanliga världen...
Det säger sig självt, det går inte så bra....


Det går förresten bra för våran dressyrtävling i September!
Ingen risk att det ska bli ngt inställt här inte.
52 starter häst (lördag) och 26 Ponny (söndag) än så länge!
Eva på senaste mötet:
"Ja, får vi mer än 80 starter så måste vi..."
Jag:
"FIRA!"
Eva:
"Nja men använda oss av två banor."

Fast alltså 80 starter på en dag, det vore grymt;) det får bli målet nästa år!


Fick sitta på hästryggen för första gången sedan i Lördags idag, vilket kändes mycket bra.
Eftersom det är tävling på Söndag var jag tvungen testa hästen så hon inte glömt bort allt hon lärt sig.
Det hade hon inte. Det enda hon hade glömt var att hon fortfarande, efter 11 år har 4 ben och att man MÅSTE lyfta på dom när marken är ojämn, annars ramlar man....

Den dagen G bryter 1 - 4 ben kommer jag inte bli särskilt förvånad...tyvärr.


G tycker inte om att måsta se ut som en töntig alien hela natten innan man ska åka och tävla, men det är sånt man får leva med när man är tävlingshäst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0